Metalworking CNC milling machine.

/01

STROJNI PARK

8 CNC obradnih centara povezanih na WiFi mrežu te
5 strojeva za klasičnu strojnu obradu.
  • STROJEVI: HURCO 3x 3-osne, 1x 4-osna i 1x 5-osna CNC glodalica
  • TEHNOLOGIJA: CAM-simultano 5-os i surface finishing
  • GABARITI: do 1225×660×600mm
  • TOLERANCIJE: ±0,01mm

/02

SIROVINE

Ulazne sirovine za proizvodnju su aluminij, alatni čelici, inox i specijalni materijali (inconel, drvo i dr.).

Sirovine se nabavljaju u formi kvadratnih, I, T ili L profila, šipki i cijevi te ploča i limova.

Partneri

/03

PROCES

S ciljem postizanja kvalitete i brzine isporuke dogovorenog posla tvrtka je definirala poslovni proces prema kojem prati zaprimanje i realizaciju narudžbi te promjene njihovih statusa.

  • UPIT

    Klijent nam na e-mail šalje upit za ponudu. Upit treba sadržavati popis pozicija tj. dijelova, tražene uvjete plaćanja te uvjete i rok isporuke (Incoterms 2022). Također, klijent može naznačiti odvojene kontakt podatke za slanje računa. Klijentu omogućavamo upite s prioritetnim statusom narudžbe. Za svaki dio treba biti specificirana tražena količina i trebaju biti priloženi nacrti (PDF,DWG,SLDPRT) i/ili modeli (STEP,STP). Na svakom nacrtu ili modelu trebaju biti definirani materijali, dimenzije te po potrebi tolerancije i dodatne napomene poput: dodatne obrade, surface finishing, posebno pakiranje ili da se treba dodatno prokomentirati. Što više podataka je definirano u početku tim prije je ponuda poslana.

  • PONUDA

    Unutar 1 radnog dana naš tim obrađuje upit i kontaktira vas u slučaju nepotpune ili netočne dokumentacije, za potrebe dodatnih objašenjenja, ukoliko uočimo problem u postavljanju projektnog zadatka te ukoliko prepoznajemo moguće probleme pri nabavi traženih materijala ili dodatnih obrada. Unutar 1 radnog dana po usuglašavanju svih detalja šaljemo vam neobavezujuću ponudu na kojoj je naznačen rok valjanosti unutar kojeg klijent treba pismeno putem e-maila odgovoriti da li prihvaća ponudu. Taj rok je 5-20 radnih dana, ovisno o situaciji na tržištu i kompleksnosti ponude. Ukoliko klijent ne odgovori unutar roka, zadržavamo pravo otkazivanja ili korekcije ponude u roku od 2 radna dana od ponovnog upita. Uvjeti plaćanja: za nove klijente i manje narudžbe na dan isporuke (COD) inače je 7 dana (NET7). Velikim klijentima, partnerskim tvrtkama te za posebno velike narudžbe možemo odobriti odgodu plaćanja do 30 dana, za što u tom slučaju možemo tražiti dodatni instrument naplate (bjanko zadužnica, bankovna garancija ili neki drugi kolateral). Prioritetne narudžbe se dogovoraju unutar istog radnog dana te omogućavaju rok isporuke kraći od 10 radnih dana.

  • PRIPREMA

    Po prihvaćanju ponude i zaprimanju narudžbe putem e-maila počinje period pripreme unuar kojeg pripremano interni radni nalog proizvodnji, naručujemo materijale, a po potrebi i vanjske usluge. Unutar ovog perioda tvrtka planira i rezervira svoje proizvodne resurse. Kako proizvodnja još nije počela, u ovom periodu je još uvijek moguće poslati sitne korekcije i nadopune nacrta/modela bez da to uzrokuje dodatne troškove za klijenta - dok god se ne reflektiraju na materijal, tehnologiju, gabarite i količine. Ovaj period u pravilu traje najmanje 10 radnih dana za standardne odnosno 1 radni dan za prioritetne narudžbe. Klijent će, ukoliko to zatraži, biti obavješten o planiranom datumu početka proizvodnje te na dan kad proizvodnja počne.

  • PROIZVODNJA

    CNC programeri analiziraju nacrte i pripremaju CAM programe. Tehnolozi konstruiraju i izrađuju naprave. Prva 2 koraka se mogu preskočiti kod ponovljenih narudžbi ako su raspoloživi isti resursi. Logistika za to vrijeme priprema sirovine. Na sirovcem se slijedom provode CNC tehnologije obrade (piljenje, tokarenje, glodanje, brušenje, erozija) unutar našeg pogona. Naknadno se (po potrebi) pouproizvodi šalju kooperantima na vanjske obrade (eloksiranje, žica, bruniranje, cinčanje, bojanje itd.) Unutar svakog koraka naš tim provodi kontrolu napretka te se ista ažurira unutar našeg sustava.

  • KONTROLA KVALITETE

    Po finalizaciji proizvodnje vrši se završna kontrola kvalitete te se, na zahtjev klijenta, dodatno izrađuje mjerni izvještaj za tražene dijelove/pozicije. Naša tvrtka je poznata po izrazito visokoj kvaliteti isporučene usluge.

  • ISPORUKA

    Pripremljeni dijelovi se pakiraju u kutije uz otpremnice (i opcionu dodatnu dokumentaciju) te se odlažu u našem skladištu gotove robe i označavaju kao spremni za isporuku. Ukoliko je dogovorena isporuka od kurirske službe ili logističkog partnera naručujemo uslugu dostave. Klijent se isti dan obavještava da je roba spremna za preuzimanje ili da je naručen prikup robe za dostavu. Na e-mail klijenta koji je naznačen za zaprimanje računa šalje se faktura za isporučene dijelove. Krajnji rok za reklamacije je naznačen na otpremnici i na fakturi.

REZERVIRAJTE VAŠ TERMIN!

TEL : +385 1 5628 494