Obavijesti o javnoj nabavi

Postupak nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi (verzija 2.0), sukladno Pozivu za dostavu projektnih prijava „Digitalna transformacija komercijalnog i proizvodnog procesa“.

OBJAVLJENE NABAVE:

Evid. broj i vrsta nabave Naziv nabave i poveznica na objavu Datum
objave
Rok za
dostavu
ponuda
Status

1 – 2023

ROBA

Prateća oprema za ERP sustav

https://fondovieu.gov.hr/nabave/568

16.06.23 17.07.23 ZATVORENA

2 – 2023

USLUGE

Usluga provjere ranjivosti

https://fondovieu.gov.hr/nabave/871

16.06.23 22.09.23 ZATVORENA

3 – 2023

USLUGE

Integracija novog ERP sustava

https://fondovieu.gov.hr/nabave/985

13.10.23 27.10.23 ZATVORENA

NAZIV I ADRESA NARUČITELJA:
RUDEX – 2000 d.o.o.
Ulica Ivana Gundulića 41B
10430 Samobor
OIB: 15060671425

KONTAKTNI PODACI:
Snježana Požgaj
Kontakt telefon: +385 1 5628 494
Adresa elektroničke pošte: rudex@rudex.hr

VRSTA JAVNOG NADMETANJA:
Postupak s objavom Obavijesti o nabavi

Ponude se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuju na hrvatskom jeziku. Ponude se dostavljaju elektronskom poštom na e-mail adresu rudex@rudex.hr ili u zatvorenoj omotnici neposredno Naručitelju ili poštanskom pošiljkom na adresu Naručitelja.

 

ELEKTRONIČKA ADRESA/MJESTO NA KOJEM SU DOSTUPNE DODATNE INFORMACIJE /DOKUMENTACIJA:

Cjelokupna dokumentacija za nadmetanje s pripadajućim prilozima, kao i dokumentacija postupka nabave dostupni su na internetskoj stranici fondovieu.gov.hr za svaku pojedinu nabavu.

Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između naručitelja i gospodarskih subjekata obavljat će se u pismenom obliku. Pisani zahtjev zainteresiranih gospodarskih subjekata za pojašnjenjem dostavlja se putem e-mail: rudex@rudex.hr