Postupak nabave za osobe koje nisu obveznici Zakona o javnoj nabavi (verzija 2.0), sukladno Pozivu za dostavu projektnih prijava „Digitalna transformacija komercijalnog i proizvodnog procesa“.
OBJAVLJENE NABAVE:
Evid. broj i vrsta nabave | Naziv nabave i poveznica na objavu | Datum objave |
Rok za dostavu ponuda |
Status |
---|---|---|---|---|
1 – 2023 ROBA |
Prateća oprema za ERP sustav |
16.06.23 | 17.07.23 | ZATVORENA |
2 – 2023 USLUGE |
Usluga provjere ranjivosti |
16.06.23 | 22.09.23 | ZATVORENA |
3 – 2023 USLUGE |
Integracija novog ERP sustava |
13.10.23 | 27.10.23 | ZATVORENA |
NAZIV I ADRESA NARUČITELJA:
RUDEX – 2000 d.o.o.
Ulica Ivana Gundulića 41B
10430 Samobor
OIB: 15060671425
KONTAKTNI PODACI:
Snježana Požgaj
Kontakt telefon: +385 1 5628 494
Adresa elektroničke pošte: rudex@rudex.hr
VRSTA JAVNOG NADMETANJA:
Postupak s objavom Obavijesti o nabavi
Ponude se zajedno s pripadajućom dokumentacijom izrađuju na hrvatskom jeziku. Ponude se dostavljaju elektronskom poštom na e-mail adresu rudex@rudex.hr ili u zatvorenoj omotnici neposredno Naručitelju ili poštanskom pošiljkom na adresu Naručitelja.
ELEKTRONIČKA ADRESA/MJESTO NA KOJEM SU DOSTUPNE DODATNE INFORMACIJE /DOKUMENTACIJA:
Cjelokupna dokumentacija za nadmetanje s pripadajućim prilozima, kao i dokumentacija postupka nabave dostupni su na internetskoj stranici fondovieu.gov.hr za svaku pojedinu nabavu.
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između naručitelja i gospodarskih subjekata obavljat će se u pismenom obliku. Pisani zahtjev zainteresiranih gospodarskih subjekata za pojašnjenjem dostavlja se putem e-mail: rudex@rudex.hr
Kompleksno izrađujemo odmah, a nemoguće u roku.
Development by Meraki Nebula & Edo Concept
© 2023 RUDEX-2000 d.o.o. Sva prava pridržana.